Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Więcej informacji o reklamacjach, w regulaminie sklepu
.

1. Wypełnij formularz reklamacji  i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko lub nazwę firmy, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu, przyczynę reklamacji, datę zakupu.

2. Odeślij produkt na adres podany w formularzu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury.
 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: 
sklep@electro24.pl .  Formularz reklamacji prosimy wysłać na nasz adres wraz ze zwracanymi produktami. Więcej informacji o zwrotach, w regulaminie sklepu.
Prosimy o dołączenie do paczki z formularzem i zwracanymi produktami wszystkie otrzymane z nimi akcesoria.

Towar prosimy odesłać na adres:

Electro 24 Sp. z o.o.

ul.Lotnicza 9C
58-260 Bielawa

W przypadku produktów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane zwykłą paczką, może obowiązywać inna cena. Prosimy o bezpośredni kontakt z
Biurem Obsługi Klienta: 74/306 70 24.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium