Nasi klienci oglądali również
Regulamin

Regulamin

Informacje o sprzedającym:

Sklep internetowy pod adresem www.electro24.pl jest prowadzony przez Electro 24 Sp. z o.o., 58-260 Bielawa, ul. Lotnicza 9C, NIP: 8822133197 . Regon: 384224590, KRS: 0000801467.

Postanowienia ogólne:

1. W celu dokonania zakupów w sklepie, Klient może dokonać rejestracji lub złożyć zamówienie bez zakładania konta, podając jedynie dane niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Zamówienia produktów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu dokonuje się poprzez prawidłowe wypełnienie przez zamawiającego formularza zamówienia. Poprawne wypełnienie formularza rejestrowego powoduje uaktywnienie konta użytkownika.

3. Sklep internetowy electro24.pl może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

3.1. podał w trakcie rejestracji dane niezgodne z prawdą, nieaktualne lub naruszające prawa osób trzecich;

3.2. dopuścił się za pośrednictwem Sklepu internetowego naruszania dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów;

3.3. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sklep internetowy electro24.pl za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.).

Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy.

4. Klient po zarejestrowaniu się ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania poprzez formularz w „Profilu użytkownika”. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

5. Zamówienie w sklepie może złożyć osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez kodeks cywilny także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w tym prowadząca działalność gospodarczą, a także jednostki organizacyjne posiadające zdolność prawną (Klient).

6. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt - dane w zakładce kontakt.

Przedmiot transakcji

7. Przedmiotem sprzedaży online są produkty oferowane na stronie www.electro24.pl w chwili składania zamówienia.

8. Ceny wszystkich produktów wyrażone są w złotych polskich (PLN) i podane w kwotach brutto. Ceny podane na stronie sklepu obowiązują tylko dla transakcji poprzez internet. Ceny nie zawierają cen źródeł światła, kosztów montażu oraz transportu.

9. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe.

10. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie internetowej sklepu należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.

11. Znajdujące się na stronie internetowej sklepu informacje o towarze i cenie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, lecz wyłącznie zaproszenie do złożenia przez klienta zamówienia - oferty kupna.

Zawarcie umowy. Procedura zamawiania.

12. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym ich realizacja odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach otwarcia sklepu: 7:00 do 15:00.

13. Wybór zamawianych produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

14. Do zawarcia umowy pomiędzy klientem a sklepem dochodzi w momencie wysłania i potwierdzenia przez Klienta zamówienia.

15. Informacje charakteryzujące produkt wskazane w jego karcie na stronie internetowej Sklepu stanowią część umowy sprzedaży.

16. W przypadku pojawienia się okoliczności niezależnych od sklepu, zastrzega on sobie prawo do realizacji niepełnych zamówień, przedłużenia czasu realizacji lub anulowaniu pełnego zamówienia, po wcześniejszym kontakcie z klientem.

17. Informacje o brakach, bądź wydłużonym czasie realizacji, będą natychmiastowo przekazywane klientowi- telefonicznie lub mailowo.

18. Podczas logowania klient dokładnie podaje adres e-mail oraz telefon kontaktowy, które niezbędne są podczas realizacji zamówienia.

19. Umieszczenie towaru w koszyku nie jest równoznaczne z jego zakupem. Klient może w każdym momencie opuścić koszyk, bez żadnych konsekwencji, czy podawania przyczyny.

20. Klient składając zamówienie jednocześnie potwierdza, iż zapoznał się z treścią regulaminu sklepu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

Płatności

21. Proponujemy następujące formy płatności:

21.1. Przelew na konto bankowe

Electro 24 Sp. z o.o.
Nr konta bankowego: Santander Bank Polska S.A. 58 1090 2284 0000 0001 4328 9350
(w tytule przelewu należy podać nr zamówienia oraz imię i nazwisko).

Za zamówienie z formą płatności „przelew bankowy”, wpłaty należy dokonać do 4 dni roboczych, do momentu złożenia zamówienia w sklepie electro24.
Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

21.2. Płatność kartą, Blik, Shoper Płatności.

Operatorem płatności jest AutoPay S.A.

 

21.3. Płatność za pobraniem (zamówienia do wartości 1000 zł.)

Dokumenty potwierdzające zawarcie transakcji sprzedaży wysyłane są w paczce.

Koszty transportu dopisywane są na dokumencie sprzedaży jako pozycja „Koszt wysyłki”.

21.4 Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:

Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

2. Zamawiający może wybrać następujące formy dostawy towaru:

Sposób dostawy

Całkowity koszt dostawy (brutto)

Odbiór w punkcie Paczkomaty 24/7 InPost

10,95

Przesyłka kurierska paczka (przedpłata)

18,00 zł

Przesyłka kurierska paleta (przedpłata)

150,00 zł

Przesyłka kurierska (płatność przy odbiorze)**

24,00 zł

Przesyłka kurierska (zakup powyżej 1000 zł brutto)

0,00 zł

Odbiór osobisty (58-260 Bielawa)** 

 0,00 zł

 

22.1. Okres realizacji zamówienia wynosi od 2 do 4 dni i liczony jest w pełnych dniach roboczych, pomijając soboty, niedziele i święta, które nie są liczone w terminie realizacji zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie sprzedającego, okres realizacji wydłuża się od 7 dni do daty złożenia zamówienia, o czym Klient jest dodatkowo informowany.

22.2. Po dokonaniu odbioru przesyłki, Klient ma obowiązek w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy produkty nie są uszkodzone. W razie konieczności należy spisać protokół w obecności kuriera (odpowiedni druk reklamacyjny powinien posiadać przy sobie pracownik firmy kurierskiej), oraz skontaktować się ze Sklepem. Protokół taki stanowi jedyną podstawę do uznania reklamacji.

22.3. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.

Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego.

22.4. W przypadku odmowy odbioru przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszej rezygnacji, koszty dostawy i odesłania ponosi Klient.

22.5. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone od uszkodzenia.

22.6. Zakupiony towar dostarczamy na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, w godzinach ustalonych przez przewoźnika, oraz za pośrednictwem firmy InPost- odbiór w punkcie – Paczkomat- od poniedziałku do soboty.

22.7 W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

 

UWAGA Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski.

Odstąpienie od umowy

23. Zgodnie z obowiązującym prawem konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

23.1. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

23.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną), Prawo zwrotu w ciągu 14 dni przestaje obowiązywać w przypadku gdy towar nosi jakiejkolwiek ślady użytkowania.

23.3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Dzięki formularzowi i podanym w nim informacjom electro24 szybciej dokona zwrotu należności za dokonane zamówienie. Wzór formularza stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. 

Kliknij aby pobrać - Formularz Zwrotu Electro24

23.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

23.5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

23.6. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.

23.7 Zwracany przez Klienta towar powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniach bez śladów używania wraz ze wszystkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie (kable, zasilacze, instrukcje itp.), w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar wraz z kopią dowodu zakupu należy odesłać na adres sklepu.

23.8. Koszt opakowania- przygotowania przesyłki do odesłania i odesłania towaru ponosi Klient.

23.9. Konsument może odstąpić od umowy również przed otrzymaniem towaru. W tej sytuacji przedsiębiorca – jeśli wysłał już zamówiony towar – może obciążyć konsumenta kosztami, które konsument musiałby ponieść w sytuacji odstąpienia od umowy po odbiorze towaru.

W przypadku nieodebrania nadanej przez nas przesyłki, konsument zostanie wezwany do opłacenia kosztu przesyłki zwrotnej, wynoszącego 20,00zł.

Opłatę należy uiścić na nasze konto bankowe:

ELECTRO24 SP. Z O.O., LOTNICZA 9C, 58-260 BIELAWA
58 1090 2284 0000 0001 4328 9350

W tytule przelewu prosimy o wpisanie: "koszt przesyłki zwrotnej dla (tutaj numer zamówienia)""

24. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

24.1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

24.2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu i uszkodzeniu opakowania, nie nadaje się do dalszej odsprzedaży,

Rękojmia za wady i gwarancja

25. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

25.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

25.2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. Wada prawna polega na tym, że rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

25.2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, chyba że korzysta z prawa opisanego w pkt. 23.

25.3. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

25.4. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

25.5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

Jeżeli kupujący będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

25.6. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

25.7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w pkt. 25.7.

W terminach określonych w ust. 11 kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli kupujący żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

26. Towary sprzedawane przez sklep są objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź importera. Warunki takiej gwarancji są określone w dokumencie gwarancyjnym, który jest dostarczany przez sprzedawcę wraz z towarem lub na stronie producenta, bądź w innym dokumencie dostępnym elektronicznie.

26.1. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

26.2. Warunkiem realizacji roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi jest posiadanie dowodu zakupu.

27. Podczas odbioru przesyłki przez Klienta należy sprawdzić kompletność zawartości przesyłki i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki, Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół musi być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.

28. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym protokołem reklamacji na nasz adres.

Towar powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

29. W przypadku korzystania z gwarancji, koszty opakowania i dostarczenia towaru do sprzedawcy ponosi kupujący.

30. W przypadku umów zawieranych z klientami niebędącymi konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.

Postanowienia końcowe

31. Przeznaczenie produktów jest wyłącznie określone w ich instrukcji obsługi. Sklep nie odpowiada wobec jakichkolwiek osób z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych poniesionych z powodu nieprawidłowego użytkowania.

32. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz asortymentu, w tym do wycofania części lub całości asortymentu ze sprzedaży.

33. Sklep zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Nie dotyczy to transakcji, które zostały już zrealizowane i są obecnie w trakcie realizacji.

34. W przypadku nieuznania przez Sklep reklamacji Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego. Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej www.uokik.gov.pl (zakładka Konsumenci – Instytucje konsumenckie – Rozstrzyganie sporów konsumenckich).

35. Spory powstałe pomiędzy Sklepem a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę sprzedawcy.

Zapraszamy i życzymy udanych zakupów.

Załącznik 1. Zwrot odstąpienie od umowy

UWAGI

Przedsiębiorca ma obowiązek przekazać konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi.

Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o:

1) głównych cechach świadczenia z uwzględnieniem przedmiotu świadczenia oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem;

2) swoich danych identyfikujących, w szczególności o firmie, organie, który zarejestrował działalność gospodarczą, a także numerze, pod którym został zarejestrowany;

3) adresie przedsiębiorstwa, adresie poczty elektronicznej oraz numerach telefonu lub faksu jeżeli są dostępne, pod którymi konsument może szybko i efektywnie kontaktować się z przedsiębiorcą;

4) adresie, pod którym konsument może składać reklamacje,

5) łącznej cenie lub wynagrodzeniu za zakupiony towar, wraz z podatkami, a gdy charakter przedmiotu świadczenia nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie ich wysokości - sposobie, w jaki będą one obliczane, a także opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat - o obowiązku ich uiszczenia;

6) kosztach korzystania ze środka porozumiewania się na odległość w celu zawarcia umowy, w przypadku gdy są wyższe niż stosowane zwykle za korzystanie z tego środka porozumiewania się;

7) sposobie i terminie zapłaty;

8) sposobie i terminie realizacji zamówienia przez przedsiębiorcę oraz stosowanej przez przedsiębiorcę procedurze rozpatrywania reklamacji;

9) sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 27, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy, zawartym w załączniku nr 1 do ustawy;

10) kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi konsument; w odniesieniu do umów zawieranych na odległość - kosztach zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą;

11) obowiązku zapłaty przez konsumenta poniesionych przez przedsiębiorcę uzasadnionych kosztów, np. uszkodzeń towaru, omyłkowej wysyłki, dostarczenia na życzenie klienta towaru, który domawia;

12) braku prawa odstąpienia od umowy, w określanych przez ustawę o prawie konsumenckim, sytuacjach;

13) obowiązku przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad;

14) istnieniu i treści gwarancji i usług posprzedażnych oraz sposobie ich realizacji;

15) kodeksie dobrych praktyk, o którym mowa w art2. ust. 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim;

16) czasie trwania umowy lub o sposobie i przesłankach wypowiedzenia umowy - jeżeli umowa jest zawarta na czas nieoznaczony lub jeżeli ma ulegać automatycznemu przedłużeniu;

17) minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta wynikających z umowy;

18) wysokości i sposobie złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych, które konsument jest zobowiązany spełnić na żądanie przedsiębiorcy;

19) funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony;

20) możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.


** Maksymalna wartość zamówienia przy płatności przy odbiorze to 1000 zł brutto
*** Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. W przypadku odbioru osobistego możliwe formy płatności to: przelew oraz PayU lub gotówka.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium